تعليقاتى

arafaaly

الحمد لله وكفى وصلاة وسلاما على عبادة الذين اصطفى بارك الله فيك استاذ محمد وجعله فى ميزان حسناتك وكل عام وانتم بخير ورمضان كريم اعادة الله عليك وعلى الامة الاسلامية بالخير واليمن والبركات وكل عام وانت بخير @@@@@@@تلميذ ك ابوزياد

DARKKNIGHT

تسلم إديكي شعر رائع فيه كل حاجه من جمال الإحساس وروعة المشاعر وبساطة وسهولة الفكره بجد رائع رائع رائع وديما يا قمر تمتعينا ديما بشعرك وإحساسك المرهف إلي بنحسه وبنلمسه ديما في أشعارك

midomostafa

والله انا متخرج حاليا من اكاديميه النيل بكالريوس نظم ومعلومات اداريه عندى 21 سنه وعايز ادرس معهد موسيقى عربيه اكاديميه الفنون اجيب الشهادة واجى اقدم امتى وعايز اعرف نظام الجيش ايه معايا وانا مطرب وبحب الموسيقى جدااا..........ارجو الرد

marymsalah

عيزه اخد رقم تليفون المصنع عشان اشتري بالجمله

AJawad

رائع جدا ما قرأت هنا للشاعر زكريا و لا تقل روعة عن الكلمات التصاميم التي رأيت . فغكل الاحترام و التقدير للأخ محمد و لوالده الشاعر زكريا

الشاعر د . عبد الجواد مصطفى عكاشة

[email protected]

sheka

انا بعشق حاجه اسمها كوره وبعشق حاجه اسمها زمالك

sheka

وحضرتك بخير