تعليقاتى
hi guys
3 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
تسلم إديكي شعر رائع فيه كل حاجه من جمال الإحساس وروعة المشاعر وبساطة وسهولة الفكره بجد رائع رائع رائع وديما يا قمر تمتعينا ديما بشعرك وإحساسك المرهف إلي بنحسه وبنلمسه ديما في أشعارك
3 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
والله انا متخرج حاليا من اكاديميه النيل بكالريوس نظم ومعلومات اداريه عندى 21 سنه وعايز ادرس معهد موسيقى عربيه اكاديميه الفنون اجيب الشهادة واجى اقدم امتى وعايز اعرف نظام الجيش ايه معايا وانا مطرب وبحب الموسيقى جدااا..........ارجو الرد
3 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
عيزه اخد رقم تليفون المصنع عشان اشتري بالجمله
3 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
3 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
رائع جدا ما قرأت هنا للشاعر زكريا و لا تقل روعة عن الكلمات التصاميم التي رأيت . فغكل الاحترام و التقدير للأخ محمد و لوالده الشاعر زكريا
الشاعر د . عبد الجواد مصطفى عكاشة
3 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود




الحمد لله وكفى وصلاة وسلاما على عبادة الذين اصطفى بارك الله فيك استاذ محمد وجعله فى ميزان حسناتك وكل عام وانتم بخير ورمضان كريم اعادة الله عليك وعلى الامة الاسلامية بالخير واليمن والبركات وكل عام وانت بخير @@@@@@@تلميذ ك ابوزياد