تعليقاتى

UttarViolin

حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل

UttarViolin

75% لية يعنى اللهى يخرب بيوت اهليكو ودينى وما اعبد لتوكن اسود سنة فى الاكاديمية دى على دماغ كل اللى شغالين فيها يا حرامية اصبرو بس ولا تنتظروا الخير ابدا ابدا ابدا انشالله توصل لانى اقتلكو واحد واحد من الوزير لحد اصغر كلب فى الاكاديمية حرام عليكو انا حلم عمرى اكون مخرج علشان كنت مريض ومجيبتش مجموع يارب ما تشوفو يوم عدل فى حياتكو اللى مش فاضل فيها كتير ياولاد الكلب يا جزم انا فنان وهكون فنان ومخرج غصب عن التخين فيكو لا تنتظروا الخير ابدا وانتظروا منى الشر ان ما وريتكو غضبى هيكون عامل ازاى وهدخل الاكاديمية غصب عنكو وهكون محمد نصر المخرج انتظرو الغضب انا وكل اللى عاوزين يكونو مخرجين ومش هيعرفو لان الفن مش بالدرجات يا اساتذة لاتنتظروا الخير ابدا ابداابدا

alsummera

تسلم يارب وبعدين انا أجى جنبك ايه

salsabel a فى 4 أغسطس 2011
loool

السلام عليكم انا ابي اكبت مقال بس ما اعرف ؟؟
ممكن احد يقولي شلون ؟؟ لان سؤالي ضروري جدا

rtag

فعلا نصرخ لجميع المسئولين لكى نسرع لنزع هذة الالغام لان عن جد بلد نا محتاجة نبنيها من جديد

jamal58

سلامى للجميع ياجيج وخصوصا خالى ابو لافى والجميع

الحاج جمال حسونه فى 3 أغسطس 2011
jamal58

الف مبروك ياجيج بس اعزمنا على الفرح

الحاج جمال حسونه فى 3 أغسطس 2011
mnouf

http://www.zwiatgarwan.net/vb/search.php?searchid=58561
موضوع جميل جدااااااااا

maroooooooooo

انا انسة من الاسكندرية عندى 26 سنة اريد زوجا صالحا ويخاف الله ومحترما وجاد للزواج ولم يسبق له الزواج من قبل من الاسكندرية او القاهرة وللتوصل معى abo_marawan_2010@yahoo