تعليقاتى
75% لية يعنى اللهى يخرب بيوت اهليكو ودينى وما اعبد لتوكن اسود سنة فى الاكاديمية دى على دماغ كل اللى شغالين فيها يا حرامية اصبرو بس ولا تنتظروا الخير ابدا ابدا ابدا انشالله توصل لانى اقتلكو واحد واحد من الوزير لحد اصغر كلب فى الاكاديمية حرام عليكو انا حلم عمرى اكون مخرج علشان كنت مريض ومجيبتش مجموع يارب ما تشوفو يوم عدل فى حياتكو اللى مش فاضل فيها كتير ياولاد الكلب يا جزم انا فنان وهكون فنان ومخرج غصب عن التخين فيكو لا تنتظروا الخير ابدا وانتظروا منى الشر ان ما وريتكو غضبى هيكون عامل ازاى وهدخل الاكاديمية غصب عنكو وهكون محمد نصر المخرج انتظرو الغضب انا وكل اللى عاوزين يكونو مخرجين ومش هيعرفو لان الفن مش بالدرجات يا اساتذة لاتنتظروا الخير ابدا ابداابدا
السلام عليكم انا ابي اكبت مقال بس ما اعرف ؟؟
ممكن احد يقولي شلون ؟؟ لان سؤالي ضروري جدا
فعلا نصرخ لجميع المسئولين لكى نسرع لنزع هذة الالغام لان عن جد بلد نا محتاجة نبنيها من جديد
http://www.zwiatgarwan.net/vb/search.php?searchid=58561
موضوع جميل جدااااااااا
انا انسة من الاسكندرية عندى 26 سنة اريد زوجا صالحا ويخاف الله ومحترما وجاد للزواج ولم يسبق له الزواج من قبل من الاسكندرية او القاهرة وللتوصل معى abo_marawan_2010@yahoo



حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل
حسبى الللة ونعم الوكيل