تعليقاتى
اتمني شركه كويسه تتصل بي amo_m40
5 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
الانتماء الي الدين والوطن وبس
5 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
لو انت عايز لاجد التنمية والعمل عليك بالعمل الانتاجي دون انتظار الوظيفة وتكرار كلمة البطالة
5 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
من جد وجد ومن زرع حصد
5 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
معلومات حقيقية
5 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
سبح الله
دمتم فى قفص الإتهام
مبارك شو
5 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
سيدى العزيز
أشكر لك كل ما قلته عنى.
فقط .. ساعدنى لكى أعرف من أنت!!
وكل عام وأنت بخير
5 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
ممكن اعرف سعر الكيلو كم وكيف تتم عملية البيع
5 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
كل سنة وحضرتك بخير وسعادة وجميع العاملين فى قطاع الثروة السمكية وكل الأمة الإسلامية والشعب المصرى كله مسلمين وأقباط وشكرا لك يا جوزيف على التصوير الرائع للحدث
5 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود




عايذ اكلم حد