تعليقاتى
جميع شروط القبول المراحل بالمعهد تشمل وحده الاسكندريه ولا المرحله التعليم الغير نظاميه فقط
وانا كمان لو سمحت انا عايز رقم تليفون اتصل بيه عشان احجز او استفـسـر اكتـر والعنوان بظبط عشان انشاء الله أقدم
دلوقتى انا عاوز افهم خريجين الجامعات لما بيقدمو بيقدمو بالثانوية برضو ولا بشهادة الجامعه ولو بشهادة الجامعه عاوزين تقدرير ولا مجموع ايه؟
طيب انا عاوز اعرف دلوقتى بالنسبة للخريجين هيقدمو بالثانويه العامه ولا بشهادة التخرج
هل يمكن الالتحاق بالمدرسة فى الوقت الحالى فى مرحله رياض الاطفال
هل هى مدرسة مستواها الدراسى متميز ام لا؟
السلام عليكم ورحمة الله بارك الله فيك على الابداع والتنويع فيما تقدمه للمسلمين, فالشخصيات المختارة من التابعين فكل منها قدوة بحد ذاتها, مما تجعل كل منا يقييم ذاته أين هو من هؤلاء. فسيدتنا زينب رضي الله عنها مثال للصبر والحكمة والثبات عند الشدائد مع تلك الرحمة والحنان والعطاء كون منها شخصية حليا بنا الاقتداء بها .وأمنتي بأن تقدم هذه الدروس والبرامج للغرب ,ليعرفوا الاسلام الصح والمسلمين . جزاك الله خيرا .
لو سمحت انا عايز رقم تليفون اتصل بيه عشان احجز او عنوان آجي فيه علشان اسأل واحجز...وشكرا
السلام و التحيه و ربنا يبارك فيى مجهودك لهذه المقالات المفيده و كل سنه و أنت وكل من معنا على كنانه بالف خير و فى صحه و سعاده تشملنا جميعا رحمه و مغفره من الله يوم لا يستظل الا بظله


هى ايه الفقاقه بتاعت عمرو دى
والله بيفكرنى بواحد صحبى