تعليقاتى
انا عاوز اقدم وانا السنادي متخرج من كليه تجاره بس ليا جيش هل هقدر اني ادخل المعهد واقدم ويتاجلي الجيش بسبب الدراسه ف المعهد ولا ايه .. وفلوس الدراسه اد ايه والاختبارات بتكون امتي وشكرااا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
السلام عليكم ورحمت الله وبركاته والله انا عندى مشكله لعلى الله سبحانه وتعالى ان يفرج ما انا فيه اننى كنت اعمل فى شركه محترمة وقد تركته لظروف خارجه عن اردتى وليس انا السبب المهم منذ عدت اعوام اخذت قرض من البنك وكنت اسدد القسط الشهرى بانتظام ولكن بعد تركى العمل لم استطيع السداد وتراكم على الاقساط والان يهددونى بتحويل الاقساط للشؤان القانونية اذن انا معرض للسجن فهل من منقظ لى وانا الان اعمل فى شركه اخرى ولكن باجر ضعيف جدا فهل مشكلاتى لها حل افدكم الله
يا جماعه عايزه اسئل سؤال بصراحه هو لازم يكون فى واسطه لدخول المعهد انا عاوزه ادخل قسم هندسه مناظر وتصميم ازياء وبجد محتاجه مساعدتكم والله انا بموت من القلق مع العلم ان انا رسمى حلو انا امتحانت فى فنون جميله ونجحت بس المجموع بقى الله يخرب بيته هو والتنسيق
مرحبا بكل الأخوة من كل الدول العربية في المعهد العالي للسينما.
مصروفات الدراسة للطلبة الوافدين من الدول العربية: 1500 جنيه استرليني+500 جنيه مصري عن العام الأول ثم 750 جنيه استرليني +500جنيه مصري عن كل عام من الأعوام الثلاثة التالية
سبحان الله





خير ان شاء الله وشكرا للسؤال