تعليقاتى

karimakoko

خير ان شاء الله وشكرا للسؤال

karimakoko فى 9 أغسطس 2011
karimakoko

وانت طيبة .. والله اكرم

karimakoko فى 9 أغسطس 2011
hossamalswaf

انا عاوز اقدم وانا السنادي متخرج من كليه تجاره بس ليا جيش هل هقدر اني ادخل المعهد واقدم ويتاجلي الجيش بسبب الدراسه ف المعهد ولا ايه .. وفلوس الدراسه اد ايه والاختبارات بتكون امتي وشكرااا

drkhaledomran

الرائع هو مروركم أخي الكريم استاذ أحمد
شرفت موقعي ....

أ.د/ خالد عمران فى 9 أغسطس 2011
aasama3

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ELFARIS

السلام عليكم ورحمت الله وبركاته والله انا عندى مشكله لعلى الله سبحانه وتعالى ان يفرج ما انا فيه اننى كنت اعمل فى شركه محترمة وقد تركته لظروف خارجه عن اردتى وليس انا السبب المهم منذ عدت اعوام اخذت قرض من البنك وكنت اسدد القسط الشهرى بانتظام ولكن بعد تركى العمل لم استطيع السداد وتراكم على الاقساط والان يهددونى بتحويل الاقساط للشؤان القانونية اذن انا معرض للسجن فهل من منقظ لى وانا الان اعمل فى شركه اخرى ولكن باجر ضعيف جدا فهل مشكلاتى لها حل افدكم الله

lamis7777777

يا جماعه عايزه اسئل سؤال بصراحه هو لازم يكون فى واسطه لدخول المعهد انا عاوزه ادخل قسم هندسه مناظر وتصميم ازياء وبجد محتاجه مساعدتكم والله انا بموت من القلق مع العلم ان انا رسمى حلو انا امتحانت فى فنون جميله ونجحت بس المجموع بقى الله يخرب بيته هو والتنسيق

hammas

اللهم امين

hammas ahmed فى 8 أغسطس 2011
yakouta

مرحبا بكل الأخوة من كل الدول العربية في المعهد العالي للسينما.
مصروفات الدراسة للطلبة الوافدين من الدول العربية: 1500 جنيه استرليني+500 جنيه مصري عن العام الأول ثم 750 جنيه استرليني +500جنيه مصري عن كل عام من الأعوام الثلاثة التالية

High Cinema Institute فى 8 أغسطس 2011
hammas

سبحان الله