تعليقاتى
طب معلش حد يساعدنى ايه التذوق السينمائى ده والورشه انا اعرف بس الطبيعه الصامته عشان انا امتحانت فنون جميله بس ايه الحاجات التانيه دى ارجوكم حد يساعدنى
انا ممكن اساعدك واديك العنوان :
شارع جمال الدي الافغاني - طريق الهرم - خلف قاعة سيد درويش - الجيزه
لكن التليفون انا بدور عليه زيك
محافظ الدقهلية ينفى اتهامه وابنه بالإساءة للثورة
http://www.youm7.com/News.asp?NewsID=470480
المصدر: اليوم السابع، الاثنين 8 أغطسطس 2011.
يا أخي الفاضل أنا أحمد الله أني مسلم، بس المهم في اللي بيقول أنا مسلم سلوكه، فاهم سلوكه يعنى إيه؟ ده يعني حاجات كثيرة جدا، ومصر كلها مسلمين، والمسلمين مليار ونصف. لكن انت فخور بهم قوي؟ المسلم مسلم في القلب والسلوك وليس باللحية السعودي والجلابية البدوية والشبشب العجب، وبعدين ياكل مال النبي. انت مش بتكسب ثواب إنك تقول أنا مسلم والمسلمين أحسن ناس، أنت تكسب ثواب إن شاء الله لو تحاول تخليهم ناس بشوشين عارفين حقوقهم وواجباتهم ولا يتحدث فيما لا يعنيه، ويصلح نفسه أولا. يا راجل أمثال هؤلاء ممكن يكرهونا في المساجد، ونضطر إلى الصلاة في البيت.
الشذوذ الجنسي هو عدم الاهتمام الوالدين .ويمكن ان يكون خدع في الحب .والاغلب انه وراثة من الاجداد




ممتاز، كل عام وأنتم بخير