تعليقاتى
ساره ابو الفتوح فى
11 أغسطس 2011
طبعا ده عيب فى حق المسلمين.
بجد يا حماعة لازم نقلل شوية من اكلنا علشان غير نا ياكل ويعيش.
10 أغسطس 2011
السلام عليكم كل سنة وحضرتك طيب
رمضان كريم اسفة انى ازعجتك بس للاسف انا تعبت من الدكتور وانسحبت
10 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود