تعليقاتى
وايضا يحب الاوراق جدا ويتني فيها بطريقه عجيبه مهما كانت نوع الورقه يحب المصاحف والمئذنه واي علاقه بجامع او الكعبه ولو ذهبت به لاي مكان يوجد به مصاحف يذهب اليها ويبقي عايز يمسكه ويفتحه بطريقه همجيه جدا جدا لدرجه ان الناس بيحملوني وزر ان انا سايباه يلعب بكتاب الله واني لازم ازعئ فيه او اضربه واقوله حرام ولكن يس لا ينتبه لي من اساسه ولا يلبي لي اي طلب ولو خدته منه يصرخ جامد بطريقه هيستيريه لدرجه ان الناس بدات تقولي ياسين متدلع واشخطي فيه او اضربيه وانا لا احب ان اضربه فانا اعرف حالته ولكن الناس الناس الناس
ابني متوحد وعنده 3 سنوات ويذهب الي مؤسسه للتوحد والفئات الخاصه في مرحله التدخل المبكر من حوالي 6 اشهر ولكن لاتتحسن حالته ولايركز غي ف التليفزيون وبس لاينتبه لاسمه ولا يحاول ان يقلد او يكرر الكلام ولكن يحب الهزار معي فقط الهزار لكن لا استجابه لاي اوامر ولا يبدي لي اي اهتمام يحب ان يفتح التلاجه ويسبها ويمشي من غير اي هدف يجري في الشقه بدون حدود يعيش بهرجله وفوضي عنده طاقه غير محدوده ممكن يطلع فوق الغساله او البوفيه لايدرك المخاطر
ربنا يوفق يارب
طب لو سمحتى يا انسه فدوى ارجوكى وضحيلى اكتر يعنى لاى مدى المعهد امتحانه اكثر صعوبه من فنون جميله
وبعدين انا عاوزه ادخل قسم هندسه مناظر وتصميم ازياء يعنى ازاى هحلل الفيلم السينمائى من حيث القسم ده معلش انا بتقل عليكى بس بجد انا محتاره وخابفه اوى لحسن مدخلش وخصوصآ انا جالى فى التنسيق كليه دار علوم يعنى مستحيل ادخولها يعنى الاكاديميه معهد السينما اخر امل ليا فى مستقبلى ارجوكى سعدينى
الله على الصورة زى ما تكون صورة سيرك أو فريق كرة سلة شكرا للمصور
المنظر جميل جدا ما شاء الله ياريتنى كنت معاكم
صورة رائعة جدا وكأن الناس تسير على الماء أو كأنها لحظة عبورإلى الأمل
صورة جميلة جدا مع الخلفية وكأنها لوحة طبيعية سبحان الله
الأطفال بزيهم شكلهم حلو قوي