تعليقاتى

lamis7777777

بجد شكرآ ليكى يا انسه فدوى طب ممكن الميل بتاعك او اى حاجه شخصيه ليكى عشان اعرف اتواصل معاكى واذا موافقتيش كمان شكرآ لانك بجد ساعدتينى

Hassanhegazy

أعانكم الله
وجعله في ميزان حسناتكم

حسن حجازي فى 11 أغسطس 2011
yakouta

كلية الفنون الجميلة بإمكانها قبول مئات الطلبة في العام الواحد كما أن بها عدة أقسام منها مايتطلب أن يتقن الطالب الرسم اتقانا تاما ومنها مالايتطلب هذا الاتقان التام
أما المعهد العالي للسينما فمضطر في كل مرحلة من المراحل الثلاث للإختبارات ان يستبعد عددا معينا من المتقدمين بحيث يتخير الأفضل بينهم لأنه في النهاية لن يستطيع قبول أكثر من 8 طلاب فقط في العام الواحد
فمثلا إذا كان المتقدمين في المرحلة الأولى 60 طالبا فتأكد انهم في المرحلة الثانية سيكونون 22 طالبا على الأكثر وفي المرحلة الثالثة والأخيرة لن يزيدوا عن 15 طالبا يتم تخير أفضل ثمانية منهم
ماعليك الآن أن تتدرب جيدا على الرسم وبالبلدي تمشي ايدك بقدر الإمكان وأيضا عليك بمشاهدة أفلام بقدر ماتستطيع خاصة تلك الحاصلة على جوائز في مجالي الديكور والملابس وأيضا Art Directing وإذا ما استطعت اجتياز الاختبار الأول بنجاح اعدك بمساعدتك في الاستعداد للاختبار التالي.. بالتوفيق

High Cinema Institute فى 11 أغسطس 2011
saas279

جزاك الله خيراً وجعله فى ميزان حسناتك

saas279

جزاكى الله خيراً وجعله فى ميزان حسناتك

mahmoudalzeady

استفسار بسيط وارجو الاهتمام ______ الموضوع وما فيه ان فيه اتهام سرقه لحد انا اعرفو سرقه جهاز من شركه وكاميرات التصوير مصوراه وهوا فى مكان الحادث لكن مش مصوره وشو وبعدين شركه الامن متكلمتش البعد مرور 4 ايام من السرقه واتهمو الشخص اللى كان قريب من الحاجه اللى اتسرقت وبعد مرور شهرين قررت الشركه ان تحجز فلوسو اللى عندها وبتتهمو بالسرقه ف الشخص ده ليه الحق انو يرفع قضيه على الشركه رغم ان الشركه مش راضيه تبلغ ف ايه الحل دلوقتى وهل الشخص ده يبقى كدا عليه ادانه والا لا ---------- ارجو الافاده بسرعه جدا ارجوكو ------ وشكر خاص جدا لكل مجهوداتكو

abood7860

اعتقد حسابي بالفيس بوك تعطل
اسف واعتذر

saadxkamel

هل من مجيب