تعليقاتى

Joucile

سرير بناموسية

7oda2020

هذا مجهود جبار .بارك الله فيك

lamis7777777

معلش عاوزه اسئل على حاجه ضرورى
هو انا ينفع اقدم فى معهد السينما ومعهد فنون مسرحيه مع بعض لانى خايفه مقبلش فى معهد السينما عشان فى من ضمن الاختبارات حاجات انا معرفهاش لكن فى معهد الفنون المسرحيه انا باذن الله هقدر على الاختبار
بس فعشان كده كنت عاوزه اسئل هل ينفع اقدم فى الاتنين ولا لا

sheka

الناس مش عاد فى قلوبها رحمه خالص

mo3z

لازم الواحد يكون باله طويل في معامله الاسره وتحياتي الى الجميع

hofny

الاسم حفنى عبده حفنى
المهنه - مدرس للصم وضعاف السمع بمدارس الامل للصم وصعاف السمع بوزارة التربية والتعليم المصرية
المؤهلات 1 ليسان الاداب والتربية - 2- دبلوم عام فى اعداد المعلم 2- دبلوم خاص قسم الصحة النفسية والبرامج العلاجية 3- اعد الماجستير بتربية عين شمس موضوع عن الصم وضعاف السمع 4 حاصل على شهادة التويفل فى الغة الانجليزية 5- حاصل على الرخصة الدولية لقيادة الحاسب الالى icdl

aboaleas

متى يبدا التسجيل للمعهد

00000000

بارك الله فيكم ودمتم لتقديم المواضيع المفيدة

METAEB

ممكن سؤال انا عايز استفسر عن قسم هندسة مناظر التصوير ياريت تجوبنى

gamal00

جزاكم الله خيرا على هذة المعلومات القيمة والمفيدة واحب ان اسال لى ابنة حدث ان اخذت جرعة كيماوى زائدة نتيجة غلطة دكتورة كبيرة حسى الله ونعم الوكيل فيها فادى ذلك للتاثيرعلى العصب السمعى وكان عندها اربع سنوات وعملنا لها مقياس سمع وتلبس الان سماعة ولقد احترنا كثيرا فى موضوع السماعات ونيجة لعدم وجود مدارس لضعاف السمع بمنطقة حلوان او مدينة 15 مايو فادخلناها مدارس عادية وطبعا قابات صعوبة فى عملية الثحصيل المواد وهى الان فى الصف الخامس وعلى فكرة رسبت سنتين فارجو من سىادتكم اخبارى عن المارس الخاصة بضعاف السمع بمدينة حلوان او 15 مايو وكذلك ان تدلونى فى الحصول على احدث سماعة اذن تكون دقيقة جدا وبها امكانية لكى تسمع التلفزىون والتليفون لان سمع ابنتى ضعيف ولقد اشتريت لها اكثر من 4 سماعات واحترت فى ذلك وعملت اكثر من مقياس سمع عند اكب دكاترة سمع لذلك ارجو ان احقق لها امنياتها سمع التيلفون والتلفزيون والاندماج مع اقرانها من البنات وانا اسف على التطويل ويارب الاقى حل لدىكم ولكم جزىل الشكر