تعليقاتى
هذا مجهود جبار .بارك الله فيك
معلش عاوزه اسئل على حاجه ضرورى
هو انا ينفع اقدم فى معهد السينما ومعهد فنون مسرحيه مع بعض لانى خايفه مقبلش فى معهد السينما عشان فى من ضمن الاختبارات حاجات انا معرفهاش لكن فى معهد الفنون المسرحيه انا باذن الله هقدر على الاختبار
بس فعشان كده كنت عاوزه اسئل هل ينفع اقدم فى الاتنين ولا لا
لازم الواحد يكون باله طويل في معامله الاسره وتحياتي الى الجميع
الاسم حفنى عبده حفنى
المهنه - مدرس للصم وضعاف السمع بمدارس الامل للصم وصعاف السمع بوزارة التربية والتعليم المصرية
المؤهلات 1 ليسان الاداب والتربية - 2- دبلوم عام فى اعداد المعلم 2- دبلوم خاص قسم الصحة النفسية والبرامج العلاجية 3- اعد الماجستير بتربية عين شمس موضوع عن الصم وضعاف السمع 4 حاصل على شهادة التويفل فى الغة الانجليزية 5- حاصل على الرخصة الدولية لقيادة الحاسب الالى icdl
متى يبدا التسجيل للمعهد
بارك الله فيكم ودمتم لتقديم المواضيع المفيدة
ممكن سؤال انا عايز استفسر عن قسم هندسة مناظر التصوير ياريت تجوبنى
جزاكم الله خيرا على هذة المعلومات القيمة والمفيدة واحب ان اسال لى ابنة حدث ان اخذت جرعة كيماوى زائدة نتيجة غلطة دكتورة كبيرة حسى الله ونعم الوكيل فيها فادى ذلك للتاثيرعلى العصب السمعى وكان عندها اربع سنوات وعملنا لها مقياس سمع وتلبس الان سماعة ولقد احترنا كثيرا فى موضوع السماعات ونيجة لعدم وجود مدارس لضعاف السمع بمنطقة حلوان او مدينة 15 مايو فادخلناها مدارس عادية وطبعا قابات صعوبة فى عملية الثحصيل المواد وهى الان فى الصف الخامس وعلى فكرة رسبت سنتين فارجو من سىادتكم اخبارى عن المارس الخاصة بضعاف السمع بمدينة حلوان او 15 مايو وكذلك ان تدلونى فى الحصول على احدث سماعة اذن تكون دقيقة جدا وبها امكانية لكى تسمع التلفزىون والتليفون لان سمع ابنتى ضعيف ولقد اشتريت لها اكثر من 4 سماعات واحترت فى ذلك وعملت اكثر من مقياس سمع عند اكب دكاترة سمع لذلك ارجو ان احقق لها امنياتها سمع التيلفون والتلفزيون والاندماج مع اقرانها من البنات وانا اسف على التطويل ويارب الاقى حل لدىكم ولكم جزىل الشكر


سرير بناموسية