تعليقاتى

AJawad

الله أكرم أخي حمادة
و كل عام و أنت بألف خير

AJawad

شكرا لك عزيزتي عزة على هذا التواجد
و أمم خلفك فالهم آمين

yousraaa

ممكن حد يوضحلى انا عايز اقدم قسم ديكور ورايحه بكرة ان شاء الله عايزة اعرف امتحان القبول عبارة عن ايه ممكن حد يفيدنىىى

yousraaa

ممكن حد يوضحلى انا عايز اقدم قسم ديكور ورايحه بكرة ان شاء الله عايزة اعرف امتحان القبول عبارة عن ايه ممكن حد يفيدنىىى

yoyo samir mohamed ah,med فى 13 أغسطس 2011
didigharib

طيب يادكتورة انا عندى استفسار عن حالة زوجى طبعه غريب اوى ومش لاقياله تفسير.وانه بالنهار بتكون اخلاقه وحشة معايا وكئيب ومتنرفز ومتعصب جدا ولا يجوز التفاهم معاه وبحس انه على اتم استعداد انه يقتلنى مثلا او يق1فنى بقنبلة ومن غير سبب ولا اى داعى مجرد انه صاحى من النوم شايف الدني سودا وانا زوجة سيئة ولااصلح ان اكون زوجة اصلا ولا حتى ام وكل تصرفاتى غلط فى غلط ومش عاجبه حاجة فى البيت ودايما بيزعق على اتفه شى متواصل ومابيهداش.ومجرد مايدخل الليل وتبدا مرحلة الليل بحس انه بيفوق من الحالة دى وبيتحول لانسان تانى رقيق وطيب وهادى وحبوب ومقدر لى ولقيمتى ومتفاهم .لاحظت هذه المشكلة لقيتها مرتبطة فعلا بالليل والنهار مع العلم انه كثير التغيب من عمله وديما بيقضى النهار فى البيت والنوم والليل فى الكافيه. وبيكون بينا انصالات تليفونية وهو على الكافيه بتتم بشكل لذيذ وغير مستفذ كما فى النهار,وكمان لاحظت حاجة غريبة انه بيكون فى البيت مش طايقنى ومجرد ماينزل ويتصل بى تليفونيا بعد ربع ساعة مثلا بيكون هادى وحبوب جدا.فهل يوجد تفسير لحالته وكيف اتعامل معه مع العلم ان دخوله فى الحالة السئة هذه توترنى جدا وتوتر البيت ويزداد ضغطى ولااعد اتحمل الان فماذا افعل ؟؟؟؟؟؟

lamis7777777

انا عاوزه اعرف هو المعهد فيه قسم مكياج ولا لا
ولو المعهد فيه هذا القسم ايه هى اختبارات التقديم بتاعته

troywar

نيس كتير
بس انا عاوز اوضح حاجة
ان الاخرين اما يكونو مش مهتمين بمحادثتك ده بيكون عيب فى شخصيته التغلب عليه بيكون بتقمص شخصية تانية بتفكير تانى واسلوب تانى فى الكلام

fedaaaljboor

انت دائما تدعم اقتصادنا العربي ولكن ليس هناك من يسمع فالكل يرى لكن يغض النظر عن الحقيقة

troywar

ممكن اعرف
عندكو فرع فى الاسكندرية؟

hammas

يا له من محظوظ من يمتلك هذا القلب