تعليقاتى
صورة المقال أكثر من رائعه
13 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
حد يبعدها عنه
13 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
دا احنا فى نعمه كبييييييييييييييره
13 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
المصرى بطبعة حر وشجاع فلا تخاف فدائما سوف نثبت للعالم أننا سعب صبوا لكن وقت الجد إسود
13 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
أخى الفاضل المهم نحنوا مصرين والاهم أننا نخاف عليها من كل هذة المهترات التى أتمنا أن تنتهى
13 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود


فيه ناس مش مؤمنه بالحسد أصلا صح