تعليقاتى

sheka

فيه ناس مش مؤمنه بالحسد أصلا صح

sheka

صورة المقال أكثر من رائعه

sheka

حد يبعدها عنه

sheka

دا احنا فى نعمه كبييييييييييييييره

rtag

شكرا جدا وفعلا أتمنا أن أرى شباب ملتزم دنيا والفتيات كمان حتى تكتمل الصورة

ريتاجة فى 13 أغسطس 2011
rtag

شكرا لحضورك

ريتاجة فى 13 أغسطس 2011
rtag

شكر ياسمر ويارب دائما أراكى تضحكين

ريتاجة فى 13 أغسطس 2011
rtag

شكرا لحضورك

ريتاجة فى 13 أغسطس 2011
rtag

المصرى بطبعة حر وشجاع فلا تخاف فدائما سوف نثبت للعالم أننا سعب صبوا لكن وقت الجد إسود

rtag

أخى الفاضل المهم نحنوا مصرين والاهم أننا نخاف عليها من كل هذة المهترات التى أتمنا أن تنتهى