تعليقاتى
انك اطيب قلب و حقا لا تعرف الخصام يا شاعر
15 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
انك تكتب من قلب و لو يعرف انك تخرج كلام في دقائق فقط من صدق احساس و تكتب من اعماق انك مبدع
15 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
لو يعرف حبك لي مصر و لي فلسطين لو يعرف مدى حبك لو .........
15 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
اجمل عبارة الحب من رجل لي امرءاة محظوظة كل من تسمع هذه من رجل يا شعبان
15 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
ما اجملها شعبان انك رائع بكل مقايس دائما تبدع
15 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
هههههههههههه
تحفه فعلا
15 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
هو ينفع طفل سنتين الدغ بالسين اننا نعوده انه ينطق صح؟
15 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود


طب انتى تعرفى حد يدربنى على رسم العماره
لان انا لقيت من ضمن الامتحانات بتاعه الاكاديميه انى ممكن الامتحان يجيلى يقولى ارسمى سطح لعماره من فوق بكامل ديكوراته وانا اللى اتعودت ارسمه ان يكون فى حاجه قدامى وارسمها يعنى الطبيعه الصامته لكن عمر ما عدى عليا انى ارسم سطح من فوق بجد ممكن تساعدينى فى الموضوع ده