تعليقاتى

rtag

اللهم أمين شكرا لحضورك

ريتاجة فى 15 أغسطس 2011
yakouta

امتحان التذوق السينمائي الخاص بقسم الإخراج يكون موحدا مع أقسام السيناريو والمونتاج والإنتاج ويتناول تحليل الفيلم فنيا من حيث كل التخصصات السيناريو والإخراج والمونتاج والديكور والتصوير والصوت

High Cinema Institute فى 15 أغسطس 2011
karika-azzamadvertising

هههههههههه
بيتزا عرايشى والله فاكرتنى بعد العيد عايز اعملها مع الشباب

shevshenko

هو امتحان التدوق الفنى لقسم الأخراج هو نفسه الخاص بالأقسام التانيه ولا مختلف ؟

othman888

الاطفال في هذه المرحلة يحفظون بطريقة التلقين والترديد ومن ناحية اخرى يكون الكلام مع الطفل سهل وبسيط ونطق الحرف امامه عدة مرات ثم بعد ذلك تتطلبي من الطفل نطق الحرف امامك مرات عديدة.... ويقوم بعملية الترديد

ixman10

السلام عليكم لو سمحت ارجو الرد على انا معايا دبلوم صناعى 5 سنين دفعة 2010 وعندي 20 سنة وجايب 75 فى المية ولسة بعمل ورق الجيش وحياخذ وقت لكتي وحيد وحاخذ اعفاء وانا من الاسكندرية وعايبز اجي اقدم فى المعهد يبنفع اقدم لحد مخلص ورق الجيش واقدمة لما اتقبل واية حكاية الورشة ال10 ايام حتتعمل امتا بعد العيد ويوم 13 الى 28 من الشهر دة هو دة معاد تقديم الملف واية الورق المطلوب بالضبط وشكرا واتمني الرد عليا بسرعة وكمان لو انا معنديش معلومات عامة للفنانين والشخصيات المشهورة اسقط علشان انا معنديش معلومات عامة عنهم مش يبقى حرااام

omafrm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كنت اريد ان اعرف لفت السير التى بجوار المولد للبيع وكم السعر

lamis7777777

طب انتى متعرفيش حد يفيدنى فى الموضوع ده

App-Minya

في
إحتفال التطبيقيين بشهر رمضان
كان السؤال عن الشغل الشاغل للأسرة التطبيقيية
تحياتي
و تحيات اسرة الموقع

M kamel فى 15 أغسطس 2011 شارك بالرد 0 ردود