تعليقاتى

hanon

صلي الله على نبينا محمد...جميله القصه

hanon

جميل الفيلم سبحانه الله

salmaMourad

لو احنا مش خريجين ثانويه عامه السنادى . ممكن نتعامل بتنسيق السنه بتاعتنا ولا لأ ؟
ولو مش ممكن مفيش اى طريقه؟؟
ارجوكى حاولى تساعدينه
لو احنا موهوبين بس مجموعنا اقل من 75 ليه تضيعو حلمنا
طالما فى كل الاحوال هتقبلو 8 بس؟

HantghirBegad

معهد الكونسيرفتوار فى الاسكندريه لايقبل الا المرحله الاساسبه 3 ابتدائى بليز لو حد يقول ازاى اقدر اقدم للمرحله العليا فى الاسكندريه

HantghirBegad

سئلت فى معهد الكونسير فتوار فى وحده الاسكندريه لا يقبل فيها الا المرحله الاساسيه لطلاب 3 ابتدائى لا يوجد بها جميع المراحل ولايوجد فيها حتى نظام التعليم الحر الغير نظامى ياريت بجد حد يفدنى باى معلومات

nevenabdalla

السلام عليك فكرة المقال جيدة جدا و الأمثلة المذكورة جيدة ووافرة .. ذكرتني بالكتاب الرائع " قوة التركيز " أعتقد أني بحاجة لإعادة قراءته ,, و أنصحك أيضا به و قراءك الكرام .. تمنياتي بالتوفيق

nourelhouda

العفو يشرفني ذلك.. انشاء الله يجعل في ميزان حسناتنا كلنا.. رمضان كريم