تعليقاتى

nashwaRefat

سلام نمستى
جامده

nashwaRefat

ماما دفعت وخرجت هههههههههه

nashwaRefat

جامده

nashwaRefat

دموع قاسيه

osamaghuzlan

تبارك الله وما شاء الله جعله الله من الصالحين

mohamedhmad

طيب واللى متخرجين من الجامعة لكن بتقدير مقبول عادى ؟ ولا يشترط تقدير جيد على الاقل ؟؟؟؟؟؟
.* بالنسبه لموقف التجنيد انا وحيد بس عشان اعمل الورق واخد الشهاده فيها اسبوعين على الاقل ..هيكون ميعاد التقديم خلص
ولا ينفع مثلا اعمل قيد عائلى اثبت فيها ان ان وحيد وبعد كدا لو اتقبلت ابقى اقدم الشهاده على ما تكون طلعت
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

erenykamal

مساء الخير يادكتور انا عاوزة اعرف نتيجتى دبلومة نظام العام الواحد

الاسم ايرينى كمال جيد رميس
رقم جلوس 2151

hamada1200

فين الرد يا جماعه

nashwaRefat

ربنا مع عرسان اليومين دول

nashwaRefat

فين دى حنفيه الفلوس اللى اتقفلت
الانتخابات بيننا

نشوى رفعت فى 20 أغسطس 2011