تعليقاتى
ماما دفعت وخرجت هههههههههه
20 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
جامده
20 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
دموع قاسيه
20 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
تبارك الله وما شاء الله جعله الله من الصالحين
20 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
طيب واللى متخرجين من الجامعة لكن بتقدير مقبول عادى ؟ ولا يشترط تقدير جيد على الاقل ؟؟؟؟؟؟
.* بالنسبه لموقف التجنيد انا وحيد بس عشان اعمل الورق واخد الشهاده فيها اسبوعين على الاقل ..هيكون ميعاد التقديم خلص
ولا ينفع مثلا اعمل قيد عائلى اثبت فيها ان ان وحيد وبعد كدا لو اتقبلت ابقى اقدم الشهاده على ما تكون طلعت
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
20 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
مساء الخير يادكتور انا عاوزة اعرف نتيجتى دبلومة نظام العام الواحد
الاسم ايرينى كمال جيد رميس
رقم جلوس 2151
20 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
ربنا مع عرسان اليومين دول
20 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود


سلام نمستى
جامده