تعليقاتى

3ash2elfan

لالا التقديم كان لحد يوم 22 بس مدوة لحد يوم 28 اغسطس عشان لسة عايزين ناس تانية وانا متاكد من ميعاد لانى نزلن امبارح الاكاديمية بنفسى واتاكدت

ramez elmasry فى 21 أغسطس 2011
3ash2elfan

التقديم اتمد لحد يوم 28 اغسطس

ramez elmasry فى 21 أغسطس 2011
3ash2elfan

التقديم اتمد لحد يوم 28 اغسطس انا نزلت المعهد امبارح واتاكدت بنفسى

ramez elmasry فى 21 أغسطس 2011
3ash2elfan

يبقى لزم تنزل تقدم فى القاهرة والتقديم شغال لحد يوم 28 ااغسطس

ramez elmasry فى 21 أغسطس 2011
3ash2elfan

ينفع بس دا فى معهد موسيقى بس واى معههدد تانى يبقى لزم لما تخلص ثانوية عامة

ramez elmasry فى 21 أغسطس 2011
alejhad

صفقه لاتعد بالاهمية الكبرى

nashwaRefat

افادك الله ومنك نستفيد
دائما اطلالتك علينا بكل ماهو جديد

nashwaRefat

اللهم احمى شبابنا واكفيهم شر انفسهم وشر الشيطان
وشكرا على الموضوع الجميل

lamasat-smsmia

مقال رائع يستفاد منه --- بارك الله لك :)

nashwaRefat

دائما تفيدنا باطلالتك
اللهم اغفر لى ولك ولامه محمد صلى الله عليه وسلم