تعليقاتى
نفسى انجح السنه دى
واتجوز اللى بحبها
وحاجه كده ف باااااالى مش هقول عليها لحد
وعايز حد يقولى امين
21 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
سبحان الله
21 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
هذا شاب تعس، وأنا أشفق عليه وعلى أمثاله من التعساء
21 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
طول ما احنا كلنا ايد واحدة إسرائيل عمرها مهتقدر تعمل حاجة
21 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
فعلا موضوع شيق جدا
21 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
ياريت أعرف رأيكم في القصيدة
21 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
شكرا ليك على هذا المقال الرائع
21 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
أشكرك هناء مصطفى...احترامي وتقديري لك
21 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود





شكرا على تحملك قراءة المقالات العلمية الجافة