تعليقاتى

mohamedalkady

أنا سعيد بمعرفتك.. تمنى لك التوفيق

moalemyalghaly

موضوع جميل بارك الله فيك وتقبل مرورى واسمح لى بنقله.

didigharib

السلام عليكم كنت اود ان استشيركم فى حالة ابنى الذى يبلغ من العمر 10 سنوات فان مشكلته محددة اثناء نومه فقط فانه بعد ساعة او ساعة ونصف من نومه يقوم فجاة من فراشه يجرى بالمنزل اى يجرى لاخر الغرفة مثلا ويرجع كثيرا.و قلبه يدق واحيانا يعرق ويداه مثلجتان ويتكلم كلام غير مفهوم ولا يستجيب لحديثى معه نهاءى وعيناه مفتحة واحيانافى النهاية يذهب التواليت ليتبول ثم يهدا وعود لسريره مباشرة بدون اى كلام ويستغرق فى نوم هادىء وعميق حتى الصباح والان تحدث له هذه المشكلة يوميا مرة واحدة فى اليوم وهى فى النومة الاساسية الكبيرة ولكن اذا نام فى منتصف النهار مرة اخرى لايحدث له شى فارجو الاهتمام ومحاولة التفسير

moalemyalghaly

بالرغم من كونه همسات إلا أننى سمعتها مدوية موضوع طيب وتقبل مرورى.

moalemyalghaly

"ونفس وما سواها فألهمها فجورها وتقواها" صدق الله العظيم
بارك الله فيكم وتقبلوا مرورى

moalemyalghaly

موضوع طيب بارك الله فيكم

moalemyalghaly

الصهيونية العالمية والماسونية تسيطران على كل هؤلاء.

ahmedkordy

لدي نفس المشكلة عدم وجود رابط المانشيت ضمن أدوات إنشاء الموقع نرجوا الإفادة

kambiza

شكرا ليكى مره تانيه يا استاذه fadwa yakout بس معلش يعنى تانى كان عندى سؤال بس ياريت مكنش بضايق حضرتك هوه اجتياز الاختبارات بتكون سهله ولا صعبه يعنى اختبار الاول اجتيازوا السهل و التانى بردو كدا و شكرا ليكى