تعليقاتى

gaberbresha

مش قصدي لا تعليق، قصدي ما فيش ولا تعليق واحد؟؟!!!!

gaberbresha

ولا تعليق؟!!!!!!!!

gaberbresha

أشكرك على حسن المتابعة

Gaber Breisha فى 11 سبتمبر 2011
gaberbresha

مش ملاحق عليكي يا سمر، لسه شباب ومقالاتك كلها تستحق القراءة بس أنا مش ملاحق. أصل لازم أقرأ المقال جيداً قبل التعليق، وانتي ما شاء الله أحياناً بتكتبي أكثر من 10 مقالات في اليوم، وأنا راجل عجوز ومش قادر.

gaberbresha

صدقت يا حمدين، بس أنا لسه لم أقرر بعد من سأنتخبه للرئاسة. ما زلت أعتقد حتى الآن على الأقل أن الرئيس القادم لم يظهر بعد

gaberbresha

ليس غريب في روسيا. ولكن أنا محتاج أعرف شيء عن هذا اللبن ومحتاج أعدل فيه شيء آخر:
1- محتاج أعرف هل لبن الفرس حلال أم حرام.
2- إن كان حلال فأستطيع إدخال تعديل على تركيبه أو على الأقل أدل من يرغب في إدخال هذا التعديل بحيث لا يحتوي لبن الكوميس على كحول.

atefvenous

عليكم السلام ورحمته الله وبركاتة وبعد
بالنسبة لماكينة الفويل هناك اتجاهين الاول شراءؤها محليا والثانى من الصين والاثنين يعملان جيدا وانا افضل الماكينة الصينى نظرا للامكانيات العالية بها والماكينة الصناعة المحلية لا تتعدى 15000 جنية والصينى تصل الى 40000 جنية اما بالنسبة للخام الالمونيوم فهو متوف لدى المستوردين وغالبيتهم بالاسكندرية وسعر الطن يتراوح ما بين 23 ال26 الف جنية للميكرون ال12 وشكرا جزيلا

atefvenous

عليكم السلام

اخى العزيز الماكينات الخاصة بالسفرة فى معظم الاحوال تاتى من الصين ولكن تختلف فى نوعيتها مناديل السفرة الصغيرة ومناديل السفرة الكبيرة بوحدة طباعة واحد لون او 2 لون او بدون وحدة طباعة والاسعار تبدا من 60000 جنية الى 150000 جنية حسب رغبتك وشكرا

khalidalzwaid

معلومات قيمة ومفيده..
شكرا كثيراً.

khalidalzwaid

الاخ/ناجي..
اشكر لك الشعور النبيل والامنيات اللطيفة..
اخوك.

خالد ابراهيم الزويد فى 11 سبتمبر 2011