تعليقاتى
ولا تعليق؟!!!!!!!!
مش ملاحق عليكي يا سمر، لسه شباب ومقالاتك كلها تستحق القراءة بس أنا مش ملاحق. أصل لازم أقرأ المقال جيداً قبل التعليق، وانتي ما شاء الله أحياناً بتكتبي أكثر من 10 مقالات في اليوم، وأنا راجل عجوز ومش قادر.
صدقت يا حمدين، بس أنا لسه لم أقرر بعد من سأنتخبه للرئاسة. ما زلت أعتقد حتى الآن على الأقل أن الرئيس القادم لم يظهر بعد
ليس غريب في روسيا. ولكن أنا محتاج أعرف شيء عن هذا اللبن ومحتاج أعدل فيه شيء آخر:
1- محتاج أعرف هل لبن الفرس حلال أم حرام.
2- إن كان حلال فأستطيع إدخال تعديل على تركيبه أو على الأقل أدل من يرغب في إدخال هذا التعديل بحيث لا يحتوي لبن الكوميس على كحول.
عليكم السلام ورحمته الله وبركاتة وبعد
بالنسبة لماكينة الفويل هناك اتجاهين الاول شراءؤها محليا والثانى من الصين والاثنين يعملان جيدا وانا افضل الماكينة الصينى نظرا للامكانيات العالية بها والماكينة الصناعة المحلية لا تتعدى 15000 جنية والصينى تصل الى 40000 جنية اما بالنسبة للخام الالمونيوم فهو متوف لدى المستوردين وغالبيتهم بالاسكندرية وسعر الطن يتراوح ما بين 23 ال26 الف جنية للميكرون ال12 وشكرا جزيلا
عليكم السلام
اخى العزيز الماكينات الخاصة بالسفرة فى معظم الاحوال تاتى من الصين ولكن تختلف فى نوعيتها مناديل السفرة الصغيرة ومناديل السفرة الكبيرة بوحدة طباعة واحد لون او 2 لون او بدون وحدة طباعة والاسعار تبدا من 60000 جنية الى 150000 جنية حسب رغبتك وشكرا
معلومات قيمة ومفيده..
شكرا كثيراً.



مش قصدي لا تعليق، قصدي ما فيش ولا تعليق واحد؟؟!!!!