تعليقاتى

hamedalsaidy

يا دكتور يا ريت التدريب الميدانى السنه دى يشارك فى السياسه مثلا يعنى نشارك فى خدمه عامه فى جميع المحافظات ليه يادكتور مش مشارك سياسيا الخدمه الاجتماعيه لازم لها مشاركه سياسيه ليه لما تحصل مشكله ميتحركش واحد ذى الدكتور ابو الحسنويشكل لجنه للبحث فى المشكله اى كانت اعتصام او اضراب ليه الخدمه الاجتماعيه ملهاش صدى سياسيى نشارك فى معسكر ونجوب شوارع القاهره للخدمه العامه ليه ميشكلش فريق بحث اجتماعى لاسر شهداء الثوره بقياده الدكتور ابو الحسنلبحث حالتهم الم يحين الوقت ام الموضوع شائك ام صعب

hamedalsaidy

اشكر الناس على الثناء فى الدكتور ولكن مهما فعل وكتب الناس لن يستطيع القلم يوفيه حقه

salmaMourad

هوا مافيش سايت بيعلن ال نتيجة او اى حاجه ولا لازم نروح ؟

shehabnoren

حياك الله وموضوع جميل جداً ومفيد....والملاحظ لاتوجد اي حديقة عربية ضمن العشرة حدائق في العالم ...

ALiamarokila

وجهة نظر بس مقنعة بجد الكلام ده صح

ALI فى 12 سبتمبر 2011 شارك بالرد 0 ردود
ALiamarokila

هى حضرتك الخلاصة ( اذا الشعب اراد الحياة فلابد ان يستجيب القدر )

ALI فى 12 سبتمبر 2011 شارك بالرد 1 ردود
nina161

hi bien sur il faut qu'elle abuse de ses médicament moi aussi
je suis mégre et j'ai pas confiance en moi a cause de cette maigreur et derniérment j'ai acheter se médicament on ma dis qu'il fait grossi mais je sais pas si ses vrai ou pas donc un conseille dis a ta fille de ne pas abuser de ses médicament c'est pas bon pour le couer

nina hamida فى 12 سبتمبر 2011 شارك بالرد 0 ردود
didigharib

السلام عليكم كنت اود باخذ رايكم العلمى فى حالة ابنى ومساعدتى فى تشخيصها .ابنى عنده 10 سنوات قد يحدث له كل ليلة ان ينهض من نومه بعد ساعة او ساعة ونصف بالظبط كل ليلة يوميا.فيقوم بالجرى فى الشقة مرارا وتكرار وقلبه يدق ويعرق .ويداه مثلجتان ويظل يجرى ذهابا وعودة لنفس المكان ويتكلم كلام غير مفهوم وقليل واشعر انه يتالم من شى.ويظل هكذا حوالى 5 دقائق وغير واعى ولم يتذكر بعدها طبعا اى شىء ويظل هكذا حتى يهدا من تلقاء نفسه ولا يستجيب لاى تهدئة منى فيهدا تلقائيا وفى الغالب يذهب الى الحمام ليتبول ثم يبدا فى الهدوء ويعود لفراشه تلقائى ويبدا قلبه فى الاستقرار ثم ينام تلقاءى نوم عميقا هادئا.مع العلم ان يحدث هكذا اذا سهر الطفل ولم ينام ليلا وعندما ينام فى الصباح يحدث له هكذا فانا احترت فى تفسير الحالة هل هذا صرع اثناء النوم او فزع ليلى متكرر

kingmohaa

بسم الله الرحمن الرحيم
شكوى من طالب يرغب الدخول الى المعهد الفنى للفنون المسرحيه
الى الدكتور سامح مهران
ارجوا يا فندم قبول فائق الاحترام
انا يا فندم روحت المعهد اليوم الاحد 11/9/2011 للالتحاق بالمعهد وقد اجريت كل الملفات الازمه والمصاريف وكنت قد وصلت قبل الامتحان بنصف ساعه ثم ذهبت الى شئؤن الطلبه كى التحق بالمعهد قالوا لى قد فات الاوان وننتظرك فى العام القادم وانا من مدينه نصر وقد استغرق منى المشوار فتره زمنيه كثيره وزحمه الموبيل01523337345

kingmohaa

بسم الله الرحمن الرحيم
شكوى من طالب يرغب الدخول الى المعهد الفنى للفنون المسرحيه
الى الدكتور سامح مهران
ارجوا يا فندم قبول فائق الاحترام
انا يا فندم روحت المعهد اليوم الاحد 11/9/2011 للالتحاق بالمعهد وقد اجريت كل الملفات الازمه والمصاريف وكنت قد وصلت قبل الامتحان بنصف ساعه ثم ذهبت الى شئؤن الطلبه كى التحق بالمعهد قالوا لى قد فات الاوان وننتظرك فى العام القادم وانا من مدينه نصر وقد استغرق منى المشوار فتره زمنيه كثيره وزحمه الموبيل 01523337345