تعليقاتى

frhalglaba

السلام عليك يا اخ عمر.
لقد اعجبني المقال ولما فيه من رمزيه ولكنها واضحة وتحمل دلالات ومعاني حقيقيه لما فيها من حقائق اكيدة حدثت وتحدث كل يوم وبعجلة متسارعة مما يؤدينا الي عدم ادراكنا في كيفية واين نضع تاء التانيث بحيث لا نغلط .
سؤال :- من المسئول عن هذا الضياع ؟
استوقفني بيت من الشعر يقول :-
وما كانت الحسناء ترفع ثوبها لو ان في هذي الجموع رجال .
اتمني ان تفهم ما اردت قوله .
ولله درك يا عمر.
سودانيه متلك

Naanoo

طريقه اكثر من روووعه جزاكم الله خير

Ne فى 12 سبتمبر 2011 شارك بالرد 0 ردود
LifeisGood

التلوث يعد من الظواهر التى تهدد البيئة

hamedalsaidy

صديقى العزيز الدكتور ابو الحسن مش عايز مواقع موقعه داخل قلوبنا وعلى فكره انامش بلدياته ولاقريبه وكان ما يعجبنى فى الدكتور ابو الحسن شدته وحزمه

hamedalsaidy فى 12 سبتمبر 2011
Dr-mostafafahmy

وهي جات الفرصة ليكي يا نشوى نصحح اللغة شدي حيلك ..ههههههههههههههه

hany2012

شكراً لإهتمـامـك يا محمد ، و يُمكنك الحضور للإستفسار.

هـانى فى 12 سبتمبر 2011
hany2012

يُمكنك الحضور لمقر المركـز .
شكـراً لحرصك و إهتمامك.

هـانى فى 12 سبتمبر 2011
saas279

كلمات قوية وجريئة وتفى بكل ما يدور فى أذهان كل الشعب
بارك الله فيك يا وائل وثبت خطاك

hamedalsaidy

اطفال الشوارع ظاهره ولكن جميع المشكلات دائما يكون سببها الفقر المرض الجهل

hamedalsaidy

العنف فى المدارس موجود لعدم تطبيق قواعد علميه للتدريس وفقدان المعلم هيبته مثلا المدارس الفنيه الدبلومات اكثر نسبه عنف فيها مفيش كوادر مفيش اعاده تأهيل