تعليقاتى
طريقه اكثر من روووعه جزاكم الله خير
12 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
التلوث يعد من الظواهر التى تهدد البيئة
12 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
صديقى العزيز الدكتور ابو الحسن مش عايز مواقع موقعه داخل قلوبنا وعلى فكره انامش بلدياته ولاقريبه وكان ما يعجبنى فى الدكتور ابو الحسن شدته وحزمه
12 سبتمبر 2011
كلمات قوية وجريئة وتفى بكل ما يدور فى أذهان كل الشعب
بارك الله فيك يا وائل وثبت خطاك
12 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
اطفال الشوارع ظاهره ولكن جميع المشكلات دائما يكون سببها الفقر المرض الجهل
12 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
العنف فى المدارس موجود لعدم تطبيق قواعد علميه للتدريس وفقدان المعلم هيبته مثلا المدارس الفنيه الدبلومات اكثر نسبه عنف فيها مفيش كوادر مفيش اعاده تأهيل
12 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود





السلام عليك يا اخ عمر.
لقد اعجبني المقال ولما فيه من رمزيه ولكنها واضحة وتحمل دلالات ومعاني حقيقيه لما فيها من حقائق اكيدة حدثت وتحدث كل يوم وبعجلة متسارعة مما يؤدينا الي عدم ادراكنا في كيفية واين نضع تاء التانيث بحيث لا نغلط .
سؤال :- من المسئول عن هذا الضياع ؟
استوقفني بيت من الشعر يقول :-
وما كانت الحسناء ترفع ثوبها لو ان في هذي الجموع رجال .
اتمني ان تفهم ما اردت قوله .
ولله درك يا عمر.
سودانيه متلك