تعليقاتى
لابد من التوجه للمعهد لمعرفة نتيجتك بشكل شخصى عن طريق ادارة شئون الطلاب وللاستفسار عن بقية الامتحانات التى يجب ان تخضعى اليها
هذا موضوع جميل
انا من محافظة الغربيه ... يعنى مسافه بعيده شويه ... لو حد يقدر يرفع النتيجه ابقى متشكر جداا ليه :)
طيب هو ينفع اتصل برقم تليفون المعهد استفسر عن النتيجه ؟
يا جماعه انا دبلوم صناعي وهكمل كليه انا عايز اعرف اخوش المعهد ازاي وانا اصلان عراقي الجنسيه ممكن اعرف اقبل ازاي ومعنديش تجنيد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك يادكتور وجيه اسال اللله الخير للك انا كنت طالبه عندك فى جامعة الازهر تفهنا الاشراف كنت اتصفح معلومات فى اللغة العربيه ووجدت صفحتك من بينها كانت صدفة سعيده اتمنى من الله للك التوفيق والصدفة اننى كنت ابحث عن معلومات لتطويرى فى ماده النحو علما بانى مدرسه فى احد المعاهد الازهريه ولكنى تقف معى بعض الاعرابات وعندما وجدت صفحتك تذكرت كلامك لنا فى المحاضره اننا لابد من تطويرانفسنا فى التعليم وفى طرق التدريس
جزاك الله خيرا استاذى الفاضل ووفققك فى طريقك




صباح الفل يا ست الكل / الطير المهاجر