تعليقاتى

akramahmedmahmo

صباح الفل يا ست الكل / الطير المهاجر

nashwaRefat

ههههههههههه

نشوى رفعت فى 13 سبتمبر 2011
egyptartsacademy

لابد من التوجه للمعهد ومعرفة نتيجتك عن طريق شئون الطلاب

أكاديمية الفنون فى 12 سبتمبر 2011
egyptartsacademy

لابد من التوجه للمعهد لمعرفة نتيجتك بشكل شخصى عن طريق ادارة شئون الطلاب وللاستفسار عن بقية الامتحانات التى يجب ان تخضعى اليها

أكاديمية الفنون فى 12 سبتمبر 2011
elsayda

شكرا اخي الفاضل

بوابة الصعايدة فى 12 سبتمبر 2011
ahlaislam

هذا موضوع جميل

Reem301930

انا من محافظة الغربيه ... يعنى مسافه بعيده شويه ... لو حد يقدر يرفع النتيجه ابقى متشكر جداا ليه :)
طيب هو ينفع اتصل برقم تليفون المعهد استفسر عن النتيجه ؟

Reem فى 12 سبتمبر 2011
Iraqy

يا جماعه انا دبلوم صناعي وهكمل كليه انا عايز اعرف اخوش المعهد ازاي وانا اصلان عراقي الجنسيه ممكن اعرف اقبل ازاي ومعنديش تجنيد

adel-salib

ليه محدش فعلا يرفع النتيجة اسهل ؟ في ناس من محافظات تانية

adel salib فى 12 سبتمبر 2011
asmaaelsayed

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك يادكتور وجيه اسال اللله الخير للك انا كنت طالبه عندك فى جامعة الازهر تفهنا الاشراف كنت اتصفح معلومات فى اللغة العربيه ووجدت صفحتك من بينها كانت صدفة سعيده اتمنى من الله للك التوفيق والصدفة اننى كنت ابحث عن معلومات لتطويرى فى ماده النحو علما بانى مدرسه فى احد المعاهد الازهريه ولكنى تقف معى بعض الاعرابات وعندما وجدت صفحتك تذكرت كلامك لنا فى المحاضره اننا لابد من تطويرانفسنا فى التعليم وفى طرق التدريس
جزاك الله خيرا استاذى الفاضل ووفققك فى طريقك