تعليقاتى
جزاك الله خيرا
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
ياسلام اذا لم تستحى فافعل ماشئت
كل واحد يقول وانا مالى امال مين اللى قتل ابناء مصر وسرق البلد
اه اكيد واحد من كوكب تانى
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
دا هزار بايخ ههههههههههههههههه
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
مقال رائع جدا ومفيد
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
حسبنا الله هو خير الحافظين يارب احفظ اولادنا من كل شر
الموضوع دة انتشر فى مصر المفروض الفاعل يعدم فى ميدان عام حتى يكون عبرة لغيرة
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
دا مش موضوع ازعاج دا زهقان منها وبيتلكك هههههههههههه
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
ازيك يا سمر
كل سنة وانتى طيبة
مقال جميل وبصراحة افعالهم مخزية الثراء الفاحش والتفكير المتخلف امثال اخينا دة عندهم بلادة فى التفكير وعدم الاحساس بالمسؤلية وعدم الخوف من الله صاحب النعمة
حسبنا الله ونعم الوكيل
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود

محمدرسوال الله