تعليقاتى
هذا المقال افادنى كثيرا ............شكرا لك
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
سورى وانشاء الله المرة الجاية تكون منسقة
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
ميرسى كلوا من زوئكم
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
عايز اعرف المصروفات و المكان فين بالظبط فى القاهره
وشكرا جدا
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
بهديك حروف كان الحروف تقدر تشوف جوة الضمير مكتوب شنو مجروح منو ياأغلي زول في الدنيا دي
13 سبتمبر 2011
السلام عليكم جميعآ صور رايعة جدآ اتمني ان تضيفو الكثير منها
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
الله يعطيكو العافية انا عندي سؤال بالنسبة للي عاوز يلتحق بالمعهد من سكان قطاع غزة في امكانية وهل في اوراق لازمة ؟
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود


انا معاك فى رايك لابد من تحديد الهدف والسعى الية