تعليقاتى

elsafa2011

انا معاك فى رايك لابد من تحديد الهدف والسعى الية

الصفا فى 13 سبتمبر 2011 شارك بالرد 0 ردود
elsafa2011

هذا المقال افادنى كثيرا ............شكرا لك

الصفا فى 13 سبتمبر 2011 شارك بالرد 0 ردود
ay0000000sh

سورى وانشاء الله المرة الجاية تكون منسقة

light_star فى 13 سبتمبر 2011 شارك بالرد 0 ردود
ay0000000sh

ميرسى كلوا من زوئكم

light_star فى 13 سبتمبر 2011 شارك بالرد 0 ردود
rouaaghaly

عايز اعرف المصروفات و المكان فين بالظبط فى القاهره
وشكرا جدا

ramah

بهديك حروف كان الحروف تقدر تشوف جوة الضمير مكتوب شنو مجروح منو ياأغلي زول في الدنيا دي

ramah

السلام عليكم جميعآ صور رايعة جدآ اتمني ان تضيفو الكثير منها

comedia86

الله يعطيكو العافية انا عندي سؤال بالنسبة للي عاوز يلتحق بالمعهد من سكان قطاع غزة في امكانية وهل في اوراق لازمة ؟