تعليقاتى
كل سنة وحضرتك طيب يا د/خالد
عايز اعرف نتيجتى دبلومة عام نظام عام واحد
الاسم/ بيتر عبد الملاك ميخائيل
مجموعة 3
تخصص حاسب الى
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
حلو أوى يا كيمو وأعبال الجى
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
هيا ايه اختبارات القبول لما بنيجي نأدم في المعهد العالي للسينما قسم مونتاج يعني انا طالع من الثانويه ونفسي أبأي مونتير معنديش اي خبره في اي حاجه هيختبروني في أيه بالظبط ياريت اللي عده علي الاختبارات دي يفهمني ...؟
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
علق
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
السلام عليكم ممكن الملح والثقل لمدة اسبوع واحد بس او بعدين اخلي الزيت والخل مع جزيل الشكر
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
ماشاء الله حملة جيدة للغاية , نود الاستمرار والتكرار
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
شكرا على تلك المعلومات المفيدة
13 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود




شكرا كتيرا لهاته النصائح