تعليقاتى
نأمل من الله أن ينال المشروع الغرض منه
وبالتوفيق إن شاء الله
19 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
مساء الخير يا دكتور انا نفسي اعرف نتيجتي في الدبلومة نظام العامين وانا في العام الاول
انا اسمي ايريني عيسي مملوك
مجموعة أ
وشكرا خالص لتعب حضرتك معانا
19 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
الله ينور بجد والف مليون شكر
19 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
انتي عضوة جميلة وكل شيء في موقعك يدل على الإحساس المرهف
19 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
ياريت كل البنات يلاقو شخص زي ده
19 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
جميل جدا بيحرك الإحساس جوايا
19 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
أحمد حسن من نجوم الأهلي القدام ولقد يئست جدا عندما ذهب إلى الزمالك فأنا مشجعة جيدة جدا للأهلي
19 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
كتاكيت جميلة
19 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
لو كلنا هنتابع الموضوعات وهنفسرها بالطريقة الجميلة دي مصر فعلا هتبقى أحسن
19 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود


حرية الأبناء وعصيان الوالدين
هل لابد أن يتزامن كل منهما بالآخر لماذا يظن الشباب أو الأبناء أن الأهل يحدون من حرياتهم ويقيدونهم مع إنهم سعوا في هذا العالم من أجلهم وهل لا بد أن تكون هذه الحرية بدون ضوابط؟ وهل لا بد من ضرب الأعراف والتقاليد عرض الحائط؟