تعليقاتى

nessma

احنا بئة عندنا فن الرسم ع الناس وخصوصا الولاد بترسم ع البنات كويس بجد محترفين

mokhtlef

اشكرك

mora jesus فى 21 سبتمبر 2011 شارك بالرد 0 ردود
nessma

السلام عليكم يا اسلام احب اقولك ان الموقع بتاعك عجبني وحاول انك تشتغل علية اكتر لاني شايفة ان شغلك فية كويس

yousrasoliman

أنا فرحانة جدا إنه لسه في حد بيعرف يكتب شعر راقي وجميل بالطريقة دي

yousrasoliman

جميييييييييل جدا تسلم الأيادي

yousrasoliman

الموقع جميل جدا

ahmedkordy

بالتوفيق بإذن الله ونتمنى لكم المزيد من النجاح والتقدم , بارك الله فيكم وجزاكم الخير الجزيل

yousrasoliman

أنا معاك تماما أنا أصلا مبحبش المكياج وبحس إنه بيوحش الوجه مش بيحليه زي ما البنات بتقول ولو إنه الواجب علينا احنا اننا نعمل الموقع ده مش انتا ولكن على العموم شكرا جزيلا

yousrasoliman

جميل جدا وأعتقد إن معظمنا كدة

yousrasoliman

أنا مكتئبة جدا علشان الأهلي خرج من الكاس ودوري أبطال أفريقيا في أسبوع واحد وشمت فينا اللي يسوا واللي ميسواش ومع ذلك أنا دائما بشجع الأهلي وعمري مهتخلى عنه أبدا