تعليقاتى
اشكرك
21 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
السلام عليكم يا اسلام احب اقولك ان الموقع بتاعك عجبني وحاول انك تشتغل علية اكتر لاني شايفة ان شغلك فية كويس
21 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
أنا فرحانة جدا إنه لسه في حد بيعرف يكتب شعر راقي وجميل بالطريقة دي
21 سبتمبر 2011
شارك بالرد
1 ردود
جميييييييييل جدا تسلم الأيادي
21 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
الموقع جميل جدا
21 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
بالتوفيق بإذن الله ونتمنى لكم المزيد من النجاح والتقدم , بارك الله فيكم وجزاكم الخير الجزيل
21 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
أنا معاك تماما أنا أصلا مبحبش المكياج وبحس إنه بيوحش الوجه مش بيحليه زي ما البنات بتقول ولو إنه الواجب علينا احنا اننا نعمل الموقع ده مش انتا ولكن على العموم شكرا جزيلا
21 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
جميل جدا وأعتقد إن معظمنا كدة
21 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود
أنا مكتئبة جدا علشان الأهلي خرج من الكاس ودوري أبطال أفريقيا في أسبوع واحد وشمت فينا اللي يسوا واللي ميسواش ومع ذلك أنا دائما بشجع الأهلي وعمري مهتخلى عنه أبدا
21 سبتمبر 2011
شارك بالرد
0 ردود



احنا بئة عندنا فن الرسم ع الناس وخصوصا الولاد بترسم ع البنات كويس بجد محترفين