تعليقاتى

habibiyafish

كل عام وأنتم بخير أنا كتبت التعليق الأول دون مشاهدة الفيديو
لكن بعد مشاهدته أقول للدكتور محمد فتحى ربنا يخليك يا رب ونشوف حاجات حلوة أكتر من كده
إحنا طماعين شوية عاوزين المزيد ويا ريت مساندة إدارة الموقع يا دكتور

salma333

ترى وماذا علينا نحن العرب ان نفعل ؟؟؟؟؟لاحظ اننى قلت ان نفعل لا ان نقول
مقالة متميزة شكراً لك

Al-Najla

السلام عليكم..
هل من الممكن أن تُعيدي تحميل هذا الكتاب وأكون لكِ داعية شاكرة..لأن مدة تحميله انتهت وأنا في أمس الحاجة إليه

heshamhewela

أعمالك جميلة ومعبرة عن نفسها سلمت اليد التى رسمتها

aoemaman

للاسف التصوف شئى يهذب النفس ولكن للاسف اهل تصوف اليوم غير معنى التصوف الحقيقى.

dodomoon

دكتور عندي سؤال
عندي قط ذكر عمره 2.6 و سلوكة عنيف في موسم التزاوج رغم ان طبيبه يقوم بحقنه بهرمون مثبط لرغبة التزاوج ولا اريد التخلص منه فكيف اتعامل معه واتجنب العض والعنف

دودو فى 22 سبتمبر 2011 شارك بالرد 1 ردود
amnaalhdad

معلومات قيمة تسلم والله

amnaalhdad فى 22 سبتمبر 2011 شارك بالرد 1 ردود
hazynalfyku

بسم الله الرحمن الرحيم معليش متزعلش من حاجة قول الحمد لله طيب انا اعمل اية اللى نفسى اعرف فين هو التقديم او اعرف اذا كنت هقبل ولا انا بقالى 10 سنين نفسى اعرف حد يقولى اعمل اية انا عندى الموهبة والله بس يا صحبى الفقر هو السباب فا انتة سبها على ولا مش هينفع السنة دية روح السنة الجية وربنا يوفقك يارب وتشوف اللى انتة بتمناة 0189190150 انا اخوك صلاح من اسكندرية السلام عليكم ورحمت الله وبركاتو

nessma

انا نسمة حضرتك سبق ورديت عليا لما انا قولت ان مصر مفهاش هاجة عدلة احب اقولك سبب من الاسباب الكتيرة اللعندي ان احنا لغاية دلوقتي معندناش مصنع لتصنيع السياراتواللة حرام واحنا اللي علمنا الغرب الطب والعمارة والصناعة والفنون والتجارة

nessma

موسيقي عمر خيرت عاملة زي المهدء لما تكون متعصب او مخنوق