تعليقاتى
ترى وماذا علينا نحن العرب ان نفعل ؟؟؟؟؟لاحظ اننى قلت ان نفعل لا ان نقول
مقالة متميزة شكراً لك
السلام عليكم..
هل من الممكن أن تُعيدي تحميل هذا الكتاب وأكون لكِ داعية شاكرة..لأن مدة تحميله انتهت وأنا في أمس الحاجة إليه
أعمالك جميلة ومعبرة عن نفسها سلمت اليد التى رسمتها
للاسف التصوف شئى يهذب النفس ولكن للاسف اهل تصوف اليوم غير معنى التصوف الحقيقى.
دكتور عندي سؤال
عندي قط ذكر عمره 2.6 و سلوكة عنيف في موسم التزاوج رغم ان طبيبه يقوم بحقنه بهرمون مثبط لرغبة التزاوج ولا اريد التخلص منه فكيف اتعامل معه واتجنب العض والعنف
معلومات قيمة تسلم والله
بسم الله الرحمن الرحيم معليش متزعلش من حاجة قول الحمد لله طيب انا اعمل اية اللى نفسى اعرف فين هو التقديم او اعرف اذا كنت هقبل ولا انا بقالى 10 سنين نفسى اعرف حد يقولى اعمل اية انا عندى الموهبة والله بس يا صحبى الفقر هو السباب فا انتة سبها على ولا مش هينفع السنة دية روح السنة الجية وربنا يوفقك يارب وتشوف اللى انتة بتمناة 0189190150 انا اخوك صلاح من اسكندرية السلام عليكم ورحمت الله وبركاتو
انا نسمة حضرتك سبق ورديت عليا لما انا قولت ان مصر مفهاش هاجة عدلة احب اقولك سبب من الاسباب الكتيرة اللعندي ان احنا لغاية دلوقتي معندناش مصنع لتصنيع السياراتواللة حرام واحنا اللي علمنا الغرب الطب والعمارة والصناعة والفنون والتجارة
موسيقي عمر خيرت عاملة زي المهدء لما تكون متعصب او مخنوق



كل عام وأنتم بخير أنا كتبت التعليق الأول دون مشاهدة الفيديو
لكن بعد مشاهدته أقول للدكتور محمد فتحى ربنا يخليك يا رب ونشوف حاجات حلوة أكتر من كده
إحنا طماعين شوية عاوزين المزيد ويا ريت مساندة إدارة الموقع يا دكتور