تعليقاتى
د. سالمان يا ريت يبقى في ترجمة للمقالات لمزيد من الاستفادة
للاسف هناك أشياء كثيرة سيئة فى قانون الأحوال الشخصية الحالى ضد الرجل واشياء أخرى ضد المرأة .. ولكن الاكثر ضد الرجل .. لذا نحتاج الى اعادة نظر فى القانون
فى الحقيقة مايحدث فى سوريا شى سى جدا ويصيب كل مصرى الاحباط ... واليأس ويزيد من اتقان وتأكيد أن الانطمة السابقة لحكم دول العرب ظالمة بكل المقاييس ... ولكن فى اعتقادى ان ماحدث لمبارك فرض على باقية الحكام عدم ترك الحكم تحت اى ظرف لان ذلك سيؤدى الى السجن لذا يفضل القتال حتى الموت ... لذا اعتقد انهم سيستمرون حتى الاغتيال
أو الموت الالهى وهذا قدر اخر
غالبا يكون الرجل هو المظلوم فى القانون المصرى
لازم نعيد النظر فيه
الأستاذ الدكتور وجيه تحية طيبة وبعد أرجو أن ترجع إلى بحثي وهو بعنوان ( دور التدريب على الوعي الصوتي في علاج بعض صعوبات القراءة ) منشور بمجلة القراءة والمعرفة - المؤتمر العلمي السادس 2006
حضرتى تفضلى ان ده يتم فى الجلسة العلاجية يعنى أعرف ايه هيه الافكار السلبية ونناقشها انا والمريض ونختبر مدى صحتها ولا أسيبه يعمل الكلام ده فى البيت؟
الأم دي أحلي شيء في الدنيا والواحد مبيحسش بكدة غير لما بتروح من إيديه أنا بحب أمي جدا وربنا يخليها ليا يارب
أنا اللي صعبان عليا الضيف أكيد عرف مقاس الجزمة هههههههههه
بصراحة مفيش ولا موضوع وحش كلهم حلوين جدا تسلم الأيادي وياريت نكون أصدقاء


اشكر الاخ الكريم على هذا الموضوع الشيق وجعله الله في موازين حسناته