تعليقاتى
هذه صفات تدل على غياب البصيرة وهى شائعة فى كثير من اضطرابات الشخصية وليست الشخصية النرجسية فقط..بإذن الله سنتكلم لاحقاً فى إعداد معالج نفسى عن اضطرابات الشخصية بالتفصيل
الزمن خلاص اتغير يادكتور
وان شاء الله مصر محتاجة كل عالم ومفكر واديب علشان يشاركوا فى التغيير
وحسبنا الله ونعم الوكيل فى كل واحد ظلم ابناء مصر
وانا اعتز بحضرتك وبكل شريف بيحب مصر بعد الله ورسولة
احنا خلاص عرفنا الطريق واستحالة حد يقدر يتحكم فى الشعب او يظلمة مفيش حد هيكون اقوى نفوذ من حسنى مبارك
يغنى من الآخر مصر رجعت قوية بس لازم نصبر
طنطاوى دورة لسة جاى
واكيد هيتحاسب واللى هيحاسبة الجيش نفسة
بس ربنا يحفظ مصر فى الفترة دى
فينك من زمان
أولاً: لك شكري واعتزازي وتقديري لشخصك الكريم، ثانياً: القهوة ليس لها أية أضرار إلا لمن يعانون من ارتفاع ضغط الدم فهؤلاء يجب ألا يتناولوا القهوة أو على الأقل يجب أن يكون تناولهم لها محدود ومحسوب، ثالثاً: لا ضرر إطلاقاً من خلط القهوة بالحليب، رابعاً: لا داعي لشرب القهوة بالليل لأنها بالفعل منبهة، خامساً ما دمت تحب الشاي أكثر فأرجو أن تطلع على مقالي وعنوانه "الشـــاي" لتعرف أنه أيضاً مشروب متخمر ثم تكتب لي رأيك ثم تذكرني لكي أدلك على أحسن أنواع الشاي
بسم للة الرحمن الرحيم
اولا-هل يوجد تصنيع محلى للات
من الصعب ان نكون الاول ولكن من السهل ان نكون الافضل




أشكرك...أسعدنى رأيك وشرفت به كثيراً